Crédit Agricole

Bij Crédit Agricole Consumer Finance Nederland (CACF NL) in Amsterdam investeren ze graag in de tevredenheid van de werknemers. Want tevreden werknemers gaan graag naar hun werk en doen hun werk met plezier. Daarom wordt er ook volop geïnvesteerd in schone en veilige werkplekken. De periodieke reiniging van THP sluit hier naadloos op aan.

Flexplekken verdienen extra aandacht

CACF NL is marktleider in consumptieve financieringen. Met een uitstaande portefeuille van ruim 2.3 miljard euro (excl. 700 miljoen servicing) is CACF NL niet alleen de grootste financieringsmaatschappij van Nederland, maar ook autoriteit en opinieleider op het gebied van consumptieve kredieten. CACF NL is onderdeel van de Franse multinational Crédit Agricole S.A., marktleider in Frankrijk en één van de grootste banken van Europa.

Manager ICT Usersupport Geert-Jan van Baest is binnen CACF NL verantwoordelijk voor schone en veilige werkplekken. Geert-Jan: “Iedereen werkt natuurlijk het liefst op een schone en frisse werkplek. En dat geldt zeker voor de flexplekken die wie hier intern hebben. Van de ongeveer 500 aanwezige werkplekken is ongeveer 40 procent een flexplek. Omdat de flexplekken vaker en door verschillende personen worden gebruikt, laten we die ook vaker reinigen dat de vaste werkplekken. THP reinigt bij ons vier keer per jaar de flexplekken en twee keer per jaar de vaste plekken.”

Algemeen gebruik

De periodieke reiniging is ondertussen een algemeen gebruik geworden bij CACF NL. En de medewerkers weten het daarom ook goed te waarderen. “Uit het medewerkers tevredenheidsonderzoek blijkt dat namelijk. We zetten intern in op goede medewerkerstevredenheid en daar is de reiniging van de werkplekken weer een mooie kwaliteitsslag in. Dat blijkt ook uit de reacties van de medewerkers. Ondertussen is de specialistische reiniging helemaal ingeburgerd bij ons en werpt het ook zijn vruchten af. Zeker ook op het gebied van de Arbo werkt het mee. Het totaalplaatje wordt gewoon beter!”

Als extra service wordt de receptie extra vaak gereinigd. De receptie wordt 24 uur per dag bemand en is daardoor de meest intensief gebruikte werkplek van het hele kantoor. Receptioniste Sandra Beekman is dan ook blij als ze de onderhoudsmonteurs van THP weet ziet. “Het geeft altijd een goed gevoel als ze weer komen reinigen. Alles wordt weer fris en fruitig en het is prettig om te weten dat het extra goed schoongemaakt wordt. Het valt namelijk goed op als ze geweest zijn.

Iedereen werkt natuurlijk het liefst op een schone en frisse werkplek. En dat geldt zeker voor de flexplekken die wie hier intern hebben. Van de ongeveer 500 aanwezige werkplekken is ongeveer 40 procent een flexplek.
Project delen: